Till en sötunge :*

Linn Fällström..  

Du är en söt liten prick som jag alltid har älskat, du finns jämt där och hjälper en! 
Jag tycker alla borde ha en vän som dig! <3
En vän som står upp för en, en vän som man kan prata med och lita på..
ja en vän som du! <3
Första gången jag pratade med dig, var det typ bara några små kommentarer.. men
senare blev det bara mer och mer, flumm och roligheter! 
Nu är du en av de bästa vänner jag har inom internet världen! <3


Älskar dig gumman! :*  <3

*snodde en bild från din blogg, don't kill me honey! Du är så fiiin!!*



Kommentarer
Postat av: Linn fällström

Åhw, hur ska jag kunna döda en som skriver så fint om mig? x_x

Du är minst lika underbar, Jessica Widh, och jag hoppas att jag får träffa dig någon gång. :3

Du verkar så glad, trevlig och såklart helt awesome. :* ♥

2010-09-24 @ 10:04:56
URL: http://awesomelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Kodning & Design av Jessica Widh, ettfotoliv.blogg.se