Måndag :'D

Leedig idag!  Vår lärare skulle göra något idag så vi blev lediga x) HIHI  Najz! 

Iallafall, jag sitter och klurar lite i photoshop, försöker hitta inspiration till en ny header :O
HELP! Kommentera gärna lite tips på vad jag kan göra! (färger, hur bilder ska sitta, teckensnitt osv.)
Blir super glad då!

Just nu sitter jag och glor på harry potter :> Vet inte hur många gånger jag sett den nu, men många är det! haha! 

Ni glömmer väl inte bort att prenumerera & följa via bloglovin? :)  Länk dit finns i menyn (på start sidan) 
och glöm inte heller spriiiiida bloggen till era vänner! :)

Förresten, idag ska jag ut och fota inför första temat ;) 
Temat den här veckan är: Ute liv/höst! :D  Missa inte det!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken lyxig skola du har syster! ;)

2010-09-27 @ 14:48:39

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Kodning & Design av Jessica Widh, ettfotoliv.blogg.se