Lär känna mig! :D

Jag blev nominerad av Rebecka Fredriksson
- dom som blir nominerade måste skriva ett inlägg på sin egen blogg.
- i det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- och sedan nominera 7 andra bloggare.
7 fakta om mig:
1. Jag är egentligen bloond
2. Jag älskar mat
3. Jag är hemligt förälskad i Julia *oops*
4. Jag sover med mjukdjur ;]]
5. Jag är beroende av musik
6. Jag är även beroende av red bull
7. Jag ska skaffa lägenhet
jag nominerar:
Julia www.iulia.blogg.se
Emilia www.kittypaws.blogg.se
Josefi www.brickroad.blogg.se
Olivia www.picturefreak.blogg.se
Den som vill.. xD
Jag blev nominerad av Kajsa Dahl

- dom som blir nominerade måste skriva ett inlägg på sin egen blogg.
- i det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- och sedan nominera 7 andra bloggare.

7 fakta om mig:
1. Jag är rädd för höjder & spindlar
2. Jag älskar ljus, te och mys med älskling<3
3. Jag kan vara en riktig sjusovare!
4. Jag älskar att fotografera
5. Jag är egentligen blondin
6. Jag gillar cider :)
7. Jag älskar Andreas

7 stycken jag nominerar:
Linn, Awesomelinn.blogg.se
Thomas, pilgrimz.blogg.se

Och de som vill xD




Kommentarer

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Kodning & Design av Jessica Widh, ettfotoliv.blogg.se