Bowling..

Jahapp! Då har man ju som sagt bowlat idag!
Som tur var hann jag hem med bussen från skolan, lämna data väska och jacka, hämta kamera
å gå till tåg station där de andra väntade! :)

Jag, Malin & Kristin spelade på en bana *-*  
Jag kom tvåa >:'3 och dessutom, jag & malin fick strike av oss tre 8D MWHAHAHA *stolt*
Dessutom var det första gången jag bowlade seriöst (gjort de nån gång när ja va mkt mkt mindre xD)



Innan bowlingen blev det lite mat på strike :) Mumma! Chickenbits och pommes med currysås! (Y)


Malin..





Jag..








Kristin










Iallafall så var det en super bra dag!  Tack för en rolig stund! (y'

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fick oxå straike :O

2010-09-24 @ 07:12:55
Postat av: Linn fällström

Gulliga bowlare, ohyes indeed! :3

2010-09-24 @ 10:06:32
URL: http://awesomelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Kodning & Design av Jessica Widh, ettfotoliv.blogg.se