2 månader kvar till Julafton!

Idag har det inte hänt så super mycket, pappa åkte iväg till stockholm idag och hjälpte morbror att fixa trappan till deras nya hus! (som min morbror bland annat bygger) Pappa och mina två farbröder har byggt trappan. 

Jag och mamma har bara slappat nästan, förrutom runt 16.00 ungefär, då gick jag, Lena och Malin ut för jag skulle fota hundarna :) Först lilla söta nowa, men det blev så kallt för henne efter en stund, så vi hämtade Baba istället, det blev mycket fina kort på båda två! Bilderna kommer ni få se imorgon, dock kommer inte alla bilder visas, men det blir ett gäng! Kan lova Minst 20-30 stycken. :) Håll ut! 


Nu ska jag snart sova lite.  Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Lena

Väntar med spänning! =)

2010-10-26 @ 23:14:38
Postat av: Linn fällström

Hoho, vi vill se bilderna? :3 ♥

2010-10-28 @ 08:05:45
URL: http://awesomelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:


Kodning & Design av Jessica Widh, ettfotoliv.blogg.se